RSS
Image

نگاهی‌ کلی‌ وعمیق در اسلام

17 Apr

نگاهی‌ کلی‌ وعمیق در اسلام

به عقايد من احترام بگذاريد ! من عقيده دارم بايد به كشور عربستان حمله كنیم زنانشان را به بردگى جنسى بياوريم و مردانشان با شكنجه بكشيم تا آنگاه كه با ذلت نيمى از درآمدشان را بما بدهند . من عقیده دارم به زنهای آنها که تجاوز کردیم به کشور خود آوریم بعد از همخوابگی با چند نفر مثل حیوان بفروش برسانیم. عقیده دارم کودکان آنها را برای بردگی و کار در کارخانجات و مزارع برای بیگاری به کشور بیاوریم و بعد از اینکه پیر و فرتوت شدند یا به فروش برسانیم یا برای رضایت پروردگار خویش آنها را آزاد کنیم!!!!! من عقیده دارم هر کس مقاومت کرد همه را جمع کنیم و یک باره گردن بزنیم و با خون آنها آسیاب را به راه انداخته و آرد درست کنیم برای عبرت دیگران. من عقیده دارم نیرنگ و نامردی خوبست. اگر شهری مقاومت کرد قول میدهیم اگر تسلیم شدند کاری با آنها نداریم، پس از تسلیم ،شهر را باید سرشان خراب کرد از زن و مرد و کودک گرفته حتی سگ و گربه هايشان را هم بکشیم. اصولاً خیانت و نامردی خوبست. من عقيده دارم رییس های مقاومت را با خدعه دستگیر کنیم و دست و پای آنها را بند بند قطع کنیم و درون آتش بی اندازیم مابقی جسد را یکی بر دار کشیم و یکی را زیر پای فیلان بی اندازیم. من عقيده دارم اصلا چرا آنها باید عربی حرف بزنن؟ آنها باید فارسی حرف بزنند تمام ادبا و شاعران آنها راباید بکشیم. عقیده دارم باید مثل ما لباس بپوشند و فرهنگشان را کلا عوض کنند. چون ما از آنها کامل تریم. عقیده دارم تمام مراکز فرهنگی و ادبی آنها را (البته اگر داشته باشند) را خراب کنیم عقيده دارم بايد مهمترين ساختمان آنها(كعبه) را ويران كنم ، همه عبادتگاههايشان را ويران كنم و كتابهايشان(قرآنهايشان) را بسوزانم. من عقیده دارم آنها باید از عقایدشان دست بر دارند و به آیین ما در آیند. من عقیده دارم آنها برای بزرگان کشورم و مذهبم احترام قائل شوند و برای در گذشتگان مقدس این مرز و بوم عزاداری کنند و همیشه در ماتم باشند. من عقیده دارم آنها را چنان شستشوی مغزی دهیم که اگر کسی مخالف عقاید ما شد از مردم خود آن کشور در مقابل آنها به ایستند و او را کافر و ملحد بخوانند و به زور به آیین ما در آورند. من عقيده دارم هر كس بر خلاف من حرف زد سرش را از تنش جدا كنم . من عقیده دارم چنان باید به ما ایمان آورند که اگر حتی متوجه اشتباهی در حرف های ما شدند جرات حتی فکر کردن پیش خودشان هم نداشته باشند چه برسد ابراز آن به دیگران. به عقايد من احترام بزاريد !اين است دين مبين اسلام. همان رفتاری که با کشورم و با دین آبا و اجدادی من کردند. آیا کار آنها درست بود؟ اگر ما هم این کار را انجام دهیم مثل خودشان چطور؟ ايا خودشان خوشحال ميشونداين طور با انان رفتار شود ؟برای ما بد و برای آنها خوب؟ پاسخ به درك و وجدان شما ميسپارم. 

 
3 Comments

Posted by on April 17, 2014 in april 2014, Uncategorized

 

Tags: , , , ,

3 responses to “نگاهی‌ کلی‌ وعمیق در اسلام

  1. Azadi

    June 14, 2014 at 9:27 pm

    این نوشته بهترین و تاثیرگذارترین متنی است که شما نوشته اید دوست عزیز

     
  2. zubair

    January 20, 2015 at 8:45 am

    درين شكي نيست كه شما با اين كستاخي تان ازاسلام مطرود شديد امامن يك توصيه دارم كه خوب است قرأن الكريم را به شكل درست وعميق تلاوت وبه تفاسير مراجعه كنبد شايد يه حقيقت بي ببريد

     

Leave a Reply

 
